21 Şubat 2012 Salı

Çizgi Filmlerdeki Subliminal Mesajlar-3

Selam. Nasıl gidiyor?

Bu yazıda çizgi filmlere yerleştirilen illuminati sembollerine yer vermeye çalışacam. Çok havalı bir giriş oldu ama yaptığım önemli bi'şey yok. Google'a "çizgi filmlerdeki" yazdım. Sonra öneri olarak "çizgi filmlerdeki illuminati" geldi. Tıkladım ve oradaki görselleri, videoları buraya yapıştırıcam. Başlarken dediğim gibi amacım internet ortamında bulunan subliminal mesaj örneklerini tek bir çatıda toplamak. Yarın birgün arkadaşlarınıza "oğlum subliminal mesaj diye bi'şey var çooacayip lan" diye anlatırken görseller içinde boğulmayın.

Neyse uzattım. Ha bu arada unutmadan, kendi yakaladığınız subliminal mesaj örnekleri ya da göz piramit neyse işte öyle şeyler varsa bana mail ile gönderebilirsiniz. Mail adresim mahmutttunc@gmail.com Adım Mahmut değil, soyadım Tunç değil baştan söyleyim.

Şimdi öncelikle daha önce bahsettiğim illuminati kart oyununda bulunan bir kart ile başlayalım.


Bu kartta anlatılmak istenen kısaca, "biz sembollerimizi her yere koyacaz, siz de farkında olarak ya da olmayarak göreceksiniz"dir.

Öncelikle çizgi film kanalı olan Nickelodeon'a  bir göz atalım:

                              Gördüğünüz gibi o da bize göz atıyor. Her yer göz lan! Piramitler cabası...

Geçelim diğer örnekler:

                                                      Sünger Bob. Piramit ve göz.

                                                       Sünger Bob. Piramit ve göz.

                                   Simpsons. Kutudaki bebeğin kafasındaki piramit ve göz.

                               Adı neyse bu çizgi filmin bilmiyorum artık. Kolye iyiymiş hacı...

                                                                   South Park

                                                                  Family Guy

                                                                   Simpsons

                                                                 Simpsons

                                                       Bunun da adı neyse artık...

Şimdi birkaç tane de video koyayım. "Bunun da adı neyse artık..." dedik bir önceki örnekte ya çizgi filmin adı Arthur'muş. Arthur diye çizgi film mi olur amk? Neyse bu Arthur ile ilgili video:


Tom ve Jerry videosu:




Bu da nasıl bir çizgi filmse artık... Barni moloztaş falan var, vay efendim değişik karakterler falan... Arka plandaki piramitlere dikiz:



Şimdilik bu kadar. Uykum geldi. Bir sonraki yazı bu serinin devamı da olabilir, başka bir şey de olabilir. Örneğin bilgisayar oyunları...

Hadi görüşürük.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder