17 Şubat 2012 Cuma

Çizgi Filmlerdeki Subliminal Mesajlar-2

Selam. Ne yaptınız?

Çizgi filmlerdeki subliminal mesaj örneklerine devam edecem bu yazıda. Öncelikle bu "sex" kelimesinin tesadüf olmadığını iyice gösterecem. Sex yazıyor arkadaş! Hala neyin peşindesin, neyi inkar ediyorsun? Yazıyor lan işte... Ben yazmadım ya amk...

Neyse... Bakalım şimdi ilk örneğimize:


Burada Aslan Kral yere şekildeki gibi yatınca, yerden kalkan toz mu polen mi artık ne boksa, gökyüzüne yükselip sex yazısını oluşturuyor.

Gelelim çizgi filmlerdeki "sex" ile ilgili son örneğe... Daha sonra bulursam yine yazarım tabi ama şimdilik son.


Tamam amk... Bundan önceki örneklerin hepsi yalan, tesadüf, montaj vs. Bu ne lan? Bu nedir arkadaş?
İlk bakışta buradaki sex yazısını göreceğinizi pek sanmıyorum. Hatta ne kadar dikkatli bakarsanız bakın görmeniz çok zor. Ama bir kere görünce de tekrar bu resme bakınca direkt sex yazısını görüyorsunuz. Şu an bana "Ben burdayım hafız" diyor yazı.

Neyse çok uzattım. Bakalım şimdi:


Şimdi tekrar üstteki resme bakın ve kabak gibi görün yazıyı. O dallar yapraklar tesadüfen o halde değildir heralde.

Şimdi gelelim çizgi filmlerdeki diğer ahlaksız görüntülere. Ama ona gelmeden önce bir şey göstereceğim. Çocuk parkında bulunan bir oyuncak.

                                                    Bu ne lan? Nasıl bir dizayn oğlum bu?

Gelelim çizgi filmlere.

           
                                                                        Pipi-1
                                  
                                                                       Pipi-2

                                 
                                                                       Pipi-3
                                 
                                                                             Kuku

Hadi yeter. Sıkıldım.
Bir sonraki yazı çizgi filmlerdeki piramit, göz ve illuminatinin diğer sembolleri ile ilgili olacak.

  



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder